Budgettips

Zit je vaak krap bij kas en weet je niet op welke manier je nog (meer) geld kan besparen? Bekijk dan onderstaande budgettips!

Nibud
Nibud is een onafhankelijke stichting die informeert en adviseert over financiën van huishoudens.

Toeslagen
Heb je recht op toeslagen? Kijk dan op deze website.

Bereken uw recht
Hoeveel geld laat jij liggen? Check het op deze website.

Spaarbuffer
Geld opzij zetten is belangrijk, zeker in deze tijd. Maar hoe groot is een veilige financiële buffer in uw geval? En hoe zorgt u hiervoor? Met een financiële buffer heeft u geld achter de hand om grote uitgaven in uw huishouden te betalen. Denk aan een mooie reis, een nieuwe televisie of onvoorziene reparaties in huis. Het is fijn als dat geld direct beschikbaar is. Op deze website vindt u veel tips en informatie om uw geld- en spaarzaken goed te regelen.

Consumentenbond
Op deze pagina vind je 20 bespaartips!

Rijker Leven
Op deze site worden honderden mogelijkheden gegeven om geld te besparen. Het is toch leuk, als je met hetzelfde geld meer kan doen! Sommige tips leveren niet direct veel op, maar vele kleintjes maken een grote.

Milieu Centraal
Behalve praktische tips, tests en advies op maat, biedt Milieu Centraal ook gratis apps voor smart phones die helpen bij duurzame keuzes in het dagelijks leven. Download de gratis apps KeurmerkenWijzer, Afvalscheidingswijzer, Groente- en fruitkalender, de Weggooitest en de CO2-vergelijker!

Danniëlle Mink
dannielle@stichtingknip.nl