EEN FINANCIEEL GEZOND 2019?

MET DE GRATIS BUDGETTRAINING VAN STICHTING KNIP BEN JE GOED OP WEG!

Het nieuwe jaar is begonnen! Heb jij ook goede voornemens gemaakt? Voor veel mensen staan ‘besparen’ en ’beter omgaan met geld’ hoog op het lijstje. We weten dat dit niet altijd even makkelijk is en dat het hebben van financiële zorgen voor een heleboel onrust kan zorgen. Maar…. we weten ook dat je daar iets aan kunt doen! Hoe? Met een gratis budgettraining van Stichting Knip natuurlijk! De training is er voor alle inwoners van de gemeente Emmen, gemeente Midden-Groningen, Gemeente Midden-Drenthe, huurders en woningzoekenden van Lefier, Domesta, Woonservice en van het Groninger Huis.

In zeven bijeenkomsten van twee uur maak je in kleine groepen kennis met verschillende financiële onderdelen. Aan het eind van de training heb je zelf je eigen financiële jaarplanning gemaakt, waarop je per maand kunt aflezen wat er precies heeft plaatsgevonden en wat er nog te komen staat. Tijdens de trainingen hoef je niets over je persoonlijke financiële situatie te vertellen. De doelstelling van de training is, dat je in de toekomst financieel zelfredzaam bent. Daarmee creëer je rust in je hoofd. En dat voelt wel zo prettig!

ZET JE GOEDE VOORNEMENS NU DIRECT OM IN DADEN EN MELD JE AAN!

Binnenkort starten we op de volgende locaties:
Maandag                21-01-2019                      De Badde/Hoogezand                                 19:00 – 21:00 uur
Maandag                21-01-2019                      ’t Aole Gemientehoes/Schoonebeek     19:00 – 21:00 uur
Dinsdag                  22-01-2019                      Wijkwinkel/Emmerhout                             09:00 – 11:00 uur
Dinsdag                  22-01-2019                      PRO (Praktijkschool)/Emmen                   19:00 – 21:00 uur
Woensdag             23-01-2019                      Brinkenhoes/Bargeres                                 09:00 – 11:00 uur

Wil je meedoen? Stuur een e-mail naar info@stichtingknip.nl. Vermeld hierin je naam en contactgegevens en de locatie van je keuze. Stichting Knip neemt dan contact met je op. Je kunt ook bellen met Marga Plas op nummer 06-22 28 34 68.
De training is gratis!