Start nieuwe budgettrainingen - Aanmelden kan weer!

Afbeelding Start nieuwe budgettrainingen - Aanmelden kan weer!

We gaan in week 37 - v.a. maandag 11 september weer starten onder andere in Emmen, Klazienaveen, Emmer-Compascuum, Nieuw-Amsterdam, Schoonebeek, Beilen, Westerbork, Hoogezand-Sappemeer en Groningen. De locaties worden ingedeeld naar aanleiding van de aanmeldingen. Geef je dus alvast op, zodat we de locaties binnenkort vast kunnen stellen.

Elk financieel huishoudboekje is uniek. De trainingen van Stichting Knip zijn gericht op het inzichtelijk te maken van wat de (verwachte-) inkomsten en uitgaven zijn. Door gebruik te maken van praktisch trainingsmateriaal, worden de trainingen gegeven waaraan iedereen kan deelnemen. Tijdens de trainingen hoef je niets over je persoonlijke financiële situatie te vertellen. Door middel van allerlei voorbeelden, haal je zelf eruit wat persoonlijk van toepassing is of wat je kunt gebruiken.In zeven tot maximaal acht trainingen laten we de deelnemers in kleine groepen kennis maken met allerlei financiële onderdelen. Aan het eind van de training heeft de deelnemer zelf een financiële jaarplanning gemaakt, waarop hij/zij per maand kan aflezen wat er precies heeft plaatsgevonden en wat er nog te komen staat. De doelstelling van de training is, dat je in de toekomst financieel zelfredzaam bent en daarmee rust hebt in je hoofd.

Aanmelden of meer informatie nodig?
Wil je je aanmelden voor de training of heb je een vraag over de stichting en over de training, bel of stuur een e-mail naar Marga Plas (telefoonnummer 06-22283468, marga@stichtingknip.nl) of Danniëlle Mink (telefoonnummer 06-37304664, dannielle@stichtingknip.nl).

Danniëlle Mink
dannielle@stichtingknip.nl