Stichting Knip start nieuwe trainingen na zomervakantie 2020

Stichting Knip start weer met budgettrainingen!
op zes locaties in Groningen en Drenthe én online kan weer een budgettraining gevolgd worden

Veel mensen zijn tijdens de coronacrisis erachter gekomen dat ze meer inzicht in hun financiën kunnen gebruiken. Zij werden bijvoorbeeld geconfronteerd met een terugval in inkomen of hadden anderszins meer kosten of minder te besteden dan voorheen. Voor die mensen, en voor iedereen die op zoek is naar meer overzicht en duidelijkheid in hun inkomsten en uitgaven, start Stichting Knip weer met een serie budgettrainingen.

STARTEN NA DE SCHOOLVAKANTIES
Met ingang van week 35 is het mogelijk om op diverse locaties in de gemeenten Emmen, Midden-Drenthe en Midden-Groningen een  gratis budgettraining te volgen.

In zeven bijeenkomsten van twee uur maken de deelnemers in kleine groepen kennis met budgetteren en besparen. Aan het eind van de training hebben zij zelf een eigen financiële jaarplanning gemaakt, waarop per maand af te lezen is wat er precies heeft plaatsgevonden en wat er nog komen gaat.

GEEN KOSTEN VOOR DE DEELNEMER
De trainingen worden gefinancierd door de betreffende gemeenten en de woningcorporaties Lefier, Domesta, Woonservice het Groninger Huis. Voor de deelnemers zijn aan de training geen kosten verbonden. De enige voorwaarde is dat de deelnemer aan de training inwoner is van één van de genoemde gemeenten of huurder/woningzoekende is bij één van de genoemde woningcorporaties.

CORONA PROOF
Stichting Knip heeft in overleg met de trainingslocaties gezorgd voor een corona-proof omgeving, waarbij een royale opstelling zorgt voor voldoende afstand tussen de cursisten. Op deze manier kan de training op een prettige en veilige manier gegeven worden.

ONLINE
Naast de fysieke locaties, start in september ook weer online training via video conferencing. De keuze tussen een training op locatie of online zorgt ervoor dat iedereen die de budgettraining wil volgen kan deelnemen op een manier die hem of haar het beste past.

Op de website en social media van Stichting Knip is te vinden waar en wanneer de trainingen plaatsvinden.

MEER INFORMATIE VOOR BEDRIJVEN

Behoefte aan meer informatie? Of wil je bijvoorbeeld weten hoe en waarom een budgettraining ook voor jouw medewerkers interessant kan zijn? Stuur een e-mail naar info@stichtingknip.nl. Je kunt ook bellen met Renate Slagter op nummer 06 23 93 96 81. Meer informatie over budgettrainingen is te vinden op de site!