Het is nu tijd voor de gratis budgettrainingen van Stichting Knip

DE SCHOLEN GAAN WEER BEGINNEN!
De zomervakantie zit er (bijna) op. De kinderen gaan weer naar school en het ritme van alledag staat voor de deur. Nog even en de dure decembermaand komt in beeld. Dit is h
ét moment om actief aan de slag te gaan met je financiën! Maar waar begin je en wat moet je doen? Het creëren van financieel inzicht is een uitstekende start. Hoe je dat doet? Met een gratis budgettraining van Stichting Knip natuurlijk! De training is er voor alle inwoners van de gemeente Emmen, gemeente Midden-Groningen, Gemeente Midden-Drenthe, huurders en woningzoekenden van Lefier, Domesta, Woonservice en van het Groninger Huis.

In zeven bijeenkomsten van twee uur maak je in kleine groepen kennis met verschillende financiële onderdelen. Aan het eind van de training heb je zelf je eigen financiële jaarplanning gemaakt, waarop je per maand kunt aflezen wat er precies heeft plaatsgevonden en wat er nog te komen staat. Tijdens de trainingen hoef je niets over je persoonlijke financiële situatie te vertellen. De doelstelling van de training is, dat je in de toekomst financieel zelfredzaam bent en je je financiële plaatje helder hebt . Als dát geen goede besteding van je tijd is…

MEEDOEN KOST JE HELEMAAL NIETS!

Je kunt je nog aanmelden voor de trainingen op de volgende locaties:

Dinsdag 3  september 2019 van
19:00 – 21:00 uur in Wijkcentrum Angelso/Emmen;
Woensdag 4 september 2019 van
19:00– 21:00 uur in De Opgang Bargeres/Emmen
Woensdag 4 september 2019 van
19:00 – 21:00 uur in De Badde/Hoogezand
Maandag 7 oktober 2019 van
19:00 – 21:00 uur in De Raat/Beilen

Vind je het leuk om mee te doen? Neem contact met ons op en mail naar info@stichtingknip.nl. Vermeld je naam en contactgegevens en de locatie van je keuze. Stichting Knip neemt dan contact met je op.
Je kunt ook bellen of WhatsAppen met Marga op nummer 06-22 28 34 68 of Hilda op nummer 06 22 41 17 06. De training is gratis!