E-learning gestart!

Online aan de slag met je budget? Het kan met de e-learning!
Wat hebben studeren, op jezelf wonen, verhuizen, werken, werkloos worden, samenwonen/trouwen, kinderen krijgen, uit elkaar gaan, pensionering en overlijden met elkaar gemeen? Ze hebben effect op je persoonlijke financiële situatie. Tijd om je financiële huishoudboekje (opnieuw) op orde te maken, dus!  De nieuwe e-learning van Stichting Knip gaat jou helpen om meer inzicht te krijgen in jouw financiën.

Met ingang van 1 april 2021 start Stichting Knip met een nieuwe manier van budgettraining: de online e-learning.Vanachter je computer, thuis of waar je maar wilt, ga je, aan de slag met je financiële zaken. Aan de hand van 12 deelonderwerpen nemen we je, heel overzichtelijk, mee in de wereld van financieel overzicht.  Je leert alles over het opzetten van een overzichtelijke administratie, budgetteren en besparen, het belastingstelsel en andere financiële zaken. En, superhandig, we geven je praktische tips die passen bij jouw situatie. Online betekent overigens niet ‘alleen’; er staat een professionele coach voor je klaar om je daar waar nodig te helpen.
Mer informatie vind je hier.