Sluit het jaar goed af met een budgettraining

OMDAT HET NOOIT TE LAAT IS VOOR GOEDE VOORNEMENS!

De laatste maanden van het jaar staan voor de deur. We durven wel te stellen dat dit veelal de duurste maanden van het jaar zijn! De feestdagen vormen voor veel mensen een aanslag op hun budget. Daarom is dit hét moment om actief aan de slag te gaan met je financiën! Maar waar begin je en wat moet je doen? Het creëren van financieel inzicht helpt.

Met de gratis budgettraining van Stichting Knip zet je de eerste stap! De training is er voor alle inwoners van de gemeente Emmen, gemeente Midden-Groningen, Gemeente Midden-Drenthe, huurders en woningzoekenden van Lefier, Domesta, Woonservice en van het Groninger Huis.

In zeven bijeenkomsten van twee uur maak je in kleine groepen kennis met verschillende financiële onderdelen. Aan het eind van de training heb je zelf je eigen financiële jaarplanning gemaakt, waarop je per maand kunt aflezen wat er precies heeft plaatsgevonden en wat er nog te komen staat.

Tijdens de trainingen hoef je niets over je persoonlijke financiële situatie te vertellen. De doelstelling van de training is, dat je in de toekomst financieel zelfredzaam bent en je je financiële plaatje helder hebt . Zo kun je in het laatste kwartaal van 2019 tóch nog je goede voornemens van het afgelopen jaar realiseren 😉

En een mooie meevaller voor deze dure periode: MEEDOEN KOST JE HELEMAAL NIETS!

Binnenkort starten we op de volgende locaties:

Midden Drenthe:          Maandag 28 oktober 2019     De Raat/Beilen               19:00 - 21:00 uur
Emmen:                        Dinsdag 29 oktober 2019       Praktijkschool PRO       19:00 – 21:00 uur
Emmen:                        Woensdag 30 oktober 2019   Brinkenhoes Bargeres  09:00 – 11:00 uur
Midden Groningen:     Woensdag 30 oktober 2019   De Badde/Hoogezand    19:00 – 21:00 uur

Vind je het leuk om mee te doen? Stuur een e-mail naar info@stichtingknip.nl. Vermeld hierin je naam en contactgegevens en de locatie van je keuze. Stichting Knip neemt dan contact met je op. Je kunt ook bellen met Marga Plas op nummer
06-22 28 34 68. De training is gratis!