Meer inzicht in inkomsten en uitgaven?

Schrijf je nu in voor de GRATIS online budgettraining!

Het komt altijd van pas en levert je direct wat op: het hebben van meer inzicht in je financiën. Wil jij ook duidelijkheid in je inkomsten en uitgaven? Doe dan nu mee met
de gratis budgettraining van Stichting Knip!  In zeven online trainingen van twee uur maak je kennis met budgetteren en besparen. Aan het eind van de training heb je zelf je eigen financiële jaarplanning gemaakt, waarop je per maand kunt aflezen wat er precies heeft plaatsgevonden en wat er nog komen gaat.

MEEDOEN KOST JE ALLEEN JE TIJD EN INZET; VERDER HELEMAAL NIETS!

HOE KUN JE DE TRAINING VOLGEN?

Alle trainingen worden, vanwege de corona-maatregelen, online gegeven. We starten in de week van 26 oktober a.s.  Er zijn verschillende dagen waarop de training gegeven wordt én twee dagdelen waar je uit kunt kiezen. Voor aanvang van de training nemen we telefonisch contact met je op om samen met jou een keer in te loggen en ervoor te zorgen dat alles werkt.

Voor het meedoen hoef je alleen maar de beschikking te hebben over een rustige ruimte en een computer, tablet of smartphone met een internet-, beeld- en geluidsverbinding. Er hoeven geen apps of programma’s aangeschaft te worden!

AANMELDEN

De training is gratis voor alle inwoners van de gemeente Emmen, gemeente Midden-Groningen, Gemeente Midden-Drenthe én voor alle huurders en woningzoekenden (uit andere gemeenten) van Lefier, Domesta, Woonservice, Actium en van het Groninger Huis.

Vind je het leuk om mee te doen? Stuur een e-mail naar marga@stichtingknip.nl of WhatsApp naar 06 22 28 34 68. Vermeld hierin de volgende gegevens:

• Je naam, adres en telefoonnummer
  • De trainingsdag(en) van jouw voorkeur (de trainingen vinden wekelijks plaats van maandag tot en met donderdag).
  • Geef je voorkeur aan voor de ochtendtraining (09:00-11:00 uur) of de avondtraining (19:00-21:00 uur)

Na inventarisatie van alle aanmeldingen deelt Stichting Knip de groepen in. Meer informatie over budgettrainingen lees je hier.