Schrijf je nu in voor de budgettrainingen na de zomervakantie

We gaan weer beginnen!
Schrijf je nu in voor de GRATIS budgettraining!

Ben je er tijdens de coronacrisis ook achter gekomen dat je best wel eens wat meer inzicht in je financiën kunt gebruiken? Wil je meer overzicht en duidelijkheid in je inkomsten en uitgaven? Doe dan nu mee met gratis budgettraining van Stichting Knip!  In zeven bijeenkomsten van twee uur maak je in kleine groepen kennis met budgetteren en besparen. Aan het eind van de training heb je zelf je eigen financiële jaarplanning gemaakt, waarop je per maand kunt aflezen wat er precies heeft plaatsgevonden en wat er nog komen gaat.

MEEDOEN KOST JE ALLEEN JE TIJD EN INZET; VERDER HELEMAAL NIETS!

WAAR KUN JE DE TRAINING VOLGEN?

Gemeente Emmen:
Maandag 24 augustus 2020 -  09:00-11:00 uur  - ’t Aole Gemientehoes Schoonebeek
Dinsdag 25 augustus 2020 - 09:00-11:00 uur - Noorderbreedte Klazienaveen
Dinsdag 25 augustus 2020 - 19:00-21:00 uur - Wijkcentrum Angelso
Woensdag 26 augustus 2020 - 09:00-11:00 uur - Brinkenhoes Bargeres
Gemeente Midden-Drenthe:
Dinsdag 1 september 2020 - 19:00-21:00 uur - De Raat Beilen

Gemeente Midden Groningen:
Woensdag 2 september 2020 - 19:00-21:00 uur - De Badde Hoogezand

LIEVER ONLINE?
We hebben er natuurlijk voor gezorgd dat er op alle locaties corona-proof getraind kan worden (royale opstelling met voldoende afstand tussen de cursisten). Geef je toch de voorkeur aan een online budgettraining, dan kan dat ook! We starten met ingang van september ook een online trainingsgroep!

AANMELDEN
De training is er voor alle inwoners van de gemeente Emmen, gemeente Midden-Groningen, Gemeente Midden-Drenthe en voor alle huurders en woningzoekenden van Lefier, Domesta, Woonservice en van het Groninger Huis. Vind je het leuk om mee te doen? Stuur een e-mail naar info@stichtingknip.nl. Vermeld hierin je contactgegevens en de locatie van je voorkeur. Stichting Knip neemt dan contact met je op. Je kunt ook bellen met Marga Plas op nummer 06-22 28 34 68. De training is gratis!