Teamfoto

Gratis budgettraining van Stichting Knip!

Meer informatie

Heb je een vraag over de stichting of over onze activiteiten, bel ons op 06-22283468 of mail naar info@stichtingknip.nl

Het kan iedereen overkomen dat je even geen overzicht hebt in je geldzaken of moeilijk je rekeningen kan betalen. Dat hoeft niet direct een probleem te zijn, maar het is wel een belangrijk signaal.

Knip wil iedereen stimuleren om een stap te zetten naar een financieel gezond(er) leven.

Met onze geldlessen maken we kinderen al jong financieel bewust en wordt de basis gelegd. En met onze budgettrainingen en workshops breiden we dat verder uit tot financiële zelfredzaamheid.

Wij zijn ervan overtuigd dat iedereen een stapje kan zetten naar een financieel gezonder leven. Dat is belangrijk voor jou nu, maar ook voor je toekomst.  Maar hoe begin je?

Een geldles, budgettraining of workshop van Knip....

Dus kom in actie en neem contact op voor meer informatie of geef je direct op. Klik op de afbeeldingen voor meer informatie en de agenda van een Knip training:

Trainingen

Bekijk hier het overzicht van alle trainingen

Naar alle trainingen

Referenties

Lees hier wat men zegt over Stichting Knip

Naar alle referenties

Promotiefilm

Bekijk hier het promotiefilmpje van Stichting Knip

Bekijk film

Volg ons of wordt vrienden met ons op de volgende kanalen