Budgettraining

Elk financieel huishoudboekje is uniek. De budgettraining van Stichting Knip is gericht op het inzichtelijk maken van wat de (verwachte-) inkomsten en uitgaven zijn. Door gebruik te maken van praktisch trainingsmateriaal, worden de trainingen gegeven waaraan iedereen kan deelnemen. Tijdens de trainingen hoeft er niets over de persoonlijke financiële situatie verteld te worden. Door middel van allerlei voorbeelden, haal je zelf eruit wat persoonlijk van toepassing is of wat je kunt gebruiken. In zeven tot maximaal acht trainingen laten we de cursisten in kleine groepen kennis maken met allerlei financiële onderdelen. Aan het eind van de training heeft de cursist zelf een financiële jaarplanning gemaakt, waarop hij/zij per maand kan aflezen wat er precies heeft plaatsgevonden en wat er nog te komen staat. De doelstelling van de training is, dat je in de toekomst financieel zelfredzaam bent en daarmee rust hebt in je hoofd.

Wil jij ook ...
 Balans tussen inkomen en uitgaven?
 Rust in je hoofd?
 Geen financiële problemen?

Kom dan naar de gratis budgettraining van Stichting Knip. De budgettraining is voor alle inwoners van de gemeente Emmen, gemeente Midden-Groningen, gemeente Midden-Drenthe, huurders en woningzoekenden van Lefier, Domesta, Actium, Woonservice en van het Groninger Huis.

De eerstvolgende training kun je vinden op onze 'nieuws'-pagina.