E-learning

Wat hebben studeren, op jezelf wonen, verhuizen, werken, werkloos worden, samenwonen/trouwen, kinderen krijgen, uit elkaar gaan, pensionering en overlijden met elkaar gemeen? Ze hebben effect op je persoonlijke financiële situatie. Tijd om je financiële huishoudboekje (opnieuw) op orde te maken, dus!  De nieuwe e-learning van Stichting Knip gaat jou helpen om meer inzicht te krijgen in jouw financiën.

Overzicht
Zeg eens eerlijk: heb jij een goed overzicht van alle inkomsten en uitgaven? Weet jij eigenlijk op welke toeslagen je recht hebt? Of hoeveel je te besteden hebt elke maand? Er is een manier om dit heel eenvoudig voor elkaar te krijgen.  Gewoon, met de Stichting Knip e-learning!

Vanachter je computer, thuis of waar je maar wilt, ga je, aan de slag met je financiële zaken. Aan de hand van 12 deelonderwerpen nemen we je, heel overzichtelijk, mee in de wereld van financieel overzicht.  Je leert alles over het opzetten van een overzichtelijke administratie, budgetteren en besparen, het belastingstelsel en andere financiële zaken. En, superhandig, we geven je praktische tips die passen bij jouw situatie. Online betekent overigens niet ‘alleen’; er staat een professionele coach voor je klaar om je daar waar nodig te helpen.

En wat kost dat?
In de meeste gevallen is het volgen van een e-learning voor de deelnemers helemaal gratis. De kosten worden dan gedragen door bijvoorbeeld de gemeente, een woningbouwcorporatie of werkgever. Aan de hand van jouw situatie kunnen we je laten weten of dit ook voor jou geldt.