Geldlessen

De geldlessen van Stichting Knip in de gemeente Emmen; een kind kan de was doen!

Jong geleerd is oud gedaan! Dat gezegde kent iedereen en gaat ook voor iedereen op. Wij, van Stichting Knip, merken dat deze uitspraak dubbel en dwars van toepassing is als we het hebben over omgaan met geld!

Samen met de gemeente Emmen vindt Stichting Knip het belangrijk dat kinderen en jongeren in een vroeg stadium bewust worden van de waarde van geld en hiermee leren omgaan. Daarom wijzen we scholen op de mogelijkheid van het verzorgen van geldlessen voor leerlingen op school. Aan de lessen zijn geen kosten verbonden; de lessen worden door de gemeente Emmen aangeboden. Alle geldlessen zijn afgestemd op de leeftijd van het kind of de jongere.

Geldlessen van Stichting Knip staan in het teken van het maken van bewuste keuzes.  Ze zijn daarnaast interactief, leerzaam en ook erg leuk! Onze ervaring leert ons dat de kinderen en jongeren meer dan positief zijn over de geldlessen en enthousiast meedoen. Lees hier een terugblik op één van onze geldlessen voor het Esdal College!

Hebben we je interesse gewekt en/of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Hilda Timmer van Stichting Knip. Dit kan (bij voorkeur) per e-mail of telefonisch. We horen graag van je.
hilda@stichtingknip.nl   -  06-22 41 17 06