Jouw Knip-avond

Jouw Knip!

Aan het eind van ieder jaar, meestal rond half december, blikken we terug en kijken we vooruit! Wat gaat het nieuwe jaar je financieel brengen? Welke regelingen zijn er te verwachten? We kijken naar de zorgverzekering in het nieuwe jaar en vertellen je hoe je energie kunt besparen. In de vorm van een gezellige informatiemarkt en meerdere interessante en praktische workshops informeren we je over alles wat met geld, budgetteren en/of besparen te maken heeft. Dat is 'Jouw Knip'. Een avond van twee uur waarna je vol kennis het nieuwe jaar in kunt.

De workshops die tijdens de 'Jouw Knip'-avonden gegeven worden zijn altijd  gratis; je kunt per avond één workshop volgen. Iedereen is welkom; je hoeft niet een training van Stichting Knip te volgen of eerder  gevolgd te hebben. Op de informatiemarkt tref je kraampjes aan van instanties die je op weg kunnen helpen bij verschillende vragen. Zo zijn o.a. de gemeente Emmen, Humanitas, Domesta, Woonservice, Stichting leergeld, Stichting Lezen en Schrijven, de Vrouwenkrachtcentrale en Schulddienst Emmen aanwezig.

Bij binnenkomst (op de avond zelf) geef je door welke workshop je wilt bijwonen. De 'Jouw Knip'-avonden starten met koffie, thee en wat lekkers om 18:30 uur. Om 19:00 uur start het programma. Rond de klok van 21:00 uur besluiten we de avond.

Op de nieuwspagina of op onze social media kun je lezen wanneer de eerstvolgende 'Jouw Knip' plaatsvindt!